Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prettig contact
Goed advies

Tevreden over de zorg
Je wordt op een prettige manier geholpen

Het was gewoon goed.
Ik ben geholpen door een zeer professionele tandarts en dat heb ik als prettig ervaren. Ik heb er...
Lees meer
prima
netjes op tijd en prima behandeling

Netjes op tijd geholpen
Net zo als altijd vriendelijk en mooi op tijd geholpen top

Prima
Fijne ervaring

Heel goed en geruststellend geholpen!
Ik had accute kiespijn in het weekend. Ik kon gelukkig op maandag al terecht. Ik ben zelf angstig...
Lees meer
Goed
Het was goed gegaan en tevreden. Goede uitleg

Prima
Duidelijke (vervangende) tandarts! Kundig!

Uitstekend
Altijd correcte manier van werken

Vakkundig
Zoals verwacht.

Super
Goed geholpen

goed
goed

Is goed
Is goed maar voor mij een end rijden. Zou fijn zijn om mijn vrouw en mij gelijk te kunnen behande...
Lees meer
Vriendelijk en netjes
Mooie werkomgeving, nette behandeling

Netjes sociaal kundig professioneel
Zie boven

uitstekend
uitstekend

Goed
Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel

Perfect tandheelkundig centrum
Na jarenlang bang te zijn geweest nu met een rustig gevoel naar deze tandarts. Michael en zijn as...
Lees meer
Een heel goede behandeling
Heel goet

Duidelijk en vriendelijk.
Men nam de tijd en gele vriendelijke benadering.

Altijd vlot en netjes geholpen
Kom al jaren bij MTC, Michael is mijn vaste tandarts. Geen poespas, geen onnodige ingrepen, en wo...
Lees meer
Snel, vriendelijk en kundig
Al een paar dagen last van mijn verstandkies, ik kon dezelfde dag al terecht. Ondanks mijn enorme...
Lees meer
geweldig en snel geholpen
Ik kon de volgende dag al komen voor de reparatie van mijn bovenprothese