Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
28 september 2023

Prettig contact

Goed advies

28 september 2023

Tevreden over de zorg

Je wordt op een prettige manier geholpen

28 september 2023

Het was gewoon goed.

Ik ben geholpen door een zeer professionele tandarts en dat heb ik als prettig ervaren. Ik heb er...

Lees meer
27 september 2023

prima

netjes op tijd en prima behandeling

27 september 2023

Netjes op tijd geholpen

Net zo als altijd vriendelijk en mooi op tijd geholpen top

27 september 2023

Prima

Fijne ervaring

27 september 2023

Heel goed en geruststellend geholpen!

Ik had accute kiespijn in het weekend. Ik kon gelukkig op maandag al terecht. Ik ben zelf angstig...

Lees meer
27 september 2023

Goed

Het was goed gegaan en tevreden. Goede uitleg

27 september 2023

Prima

Duidelijke (vervangende) tandarts! Kundig!

26 september 2023

Uitstekend

Altijd correcte manier van werken

26 september 2023

Vakkundig

Zoals verwacht.

26 september 2023

Super

Goed geholpen

26 september 2023

goed

goed

26 september 2023

Is goed

Is goed maar voor mij een end rijden. Zou fijn zijn om mijn vrouw en mij gelijk te kunnen behande...

Lees meer
26 september 2023

Vriendelijk en netjes

Mooie werkomgeving, nette behandeling

25 september 2023

Netjes sociaal kundig professioneel

Zie boven

25 september 2023

uitstekend

uitstekend

25 september 2023

Goed

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel

25 september 2023

Perfect tandheelkundig centrum

Na jarenlang bang te zijn geweest nu met een rustig gevoel naar deze tandarts. Michael en zijn as...

Lees meer
25 september 2023

Een heel goede behandeling

Heel goet

24 september 2023

Duidelijk en vriendelijk.

Men nam de tijd en gele vriendelijke benadering.

24 september 2023

Altijd vlot en netjes geholpen

Kom al jaren bij MTC, Michael is mijn vaste tandarts. Geen poespas, geen onnodige ingrepen, en wo...

Lees meer
24 september 2023

Snel, vriendelijk en kundig

Al een paar dagen last van mijn verstandkies, ik kon dezelfde dag al terecht. Ondanks mijn enorme...

Lees meer
24 september 2023

geweldig en snel geholpen

Ik kon de volgende dag al komen voor de reparatie van mijn bovenprothese

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout
De Waard 5e
4906 BC
Oosterhout
Do
8:30 - 12:30
13:00 - 17:00
17:30 - 19:30